زبان بدن یوسف صیادی
زبان بدن یوسف صیادی طنز پردازی برای تمام فصول
yosefsayadi#
maziyare_mir#

یوسف صیادی و دکتر مازیار میر (سمت چپ)
یوسف صیادی زبان بدن بسیار متفاوت و خوبی برای مخصوصا نقشهای طنز دارد .
میمک صورت و چهره همیشه متبسم و گشاده او بر توان یک بازیگر کمیک بودن او می افزاید یوسف صیادی با ساعت خوش برای
ما همیشه یک نوستالژی خوب و فراموش نشدنی است.
یوسف صیادی متولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران، بازیگر است او دارای نشان درجه یک هنری است و همچنین فارغ التحصیل لیسانس بازیگری،
فوق دیپلم کارگردانی و دیپلم گرافیک است پدرش اهل طالقان و مادرش گیلانی است، استاد صیادی متاهل و دارای دو فرزند زیبا است.
زبان بدن یوسف صیادی
آغاز فعالیت هنری یوسف صیادی
هرچند استاد صیادی زاده تهران و تهرانی است اما اصالتا تنکابنی است فعالیت خود را با حضور در رشته های فیلمسازی و عکاسی از انجمن
سینمای جوان شروع کرد و بصورت رسمی و حرفه ای با نمایش های کودکانه وارد این عرصه شد . صیادی در فیلم اتانازی در سال هشتاد
شمسی به کارگردانی رحمان رضائی به عنوان طراح صحنه و لباس هم حضور بسیار پر رنگی داشت
استاد صیادی اولین بار با فیلم تلویزیونی ۸ میلی متری در سال ۱۳۶۸ وارد تلویزیون شد، با مجموعه جنگ جوان در ۷۱ شناخته شد و با مجموعه
های پرواز ۵۷ و ساعت خوش شانس به اوج محبوبیت و شهرت دست پیدا نمود.
زبان بدن یوسف صیادی
الگوهای یوسف صیادی
استاد یوسف صیادی به من همیشه می گوید من از جنس مردم و برای مردم و در کنار مردم هستم پس بسیار طبیعی است که الگوی خود را
از مردم می گیرم. یوسف صیادی برای بازی در نقش های مختلف اعم از شخصیتها و تیپ هایی که بازی می کند پیوسته از مردم کوچه و بازار
الگو می گیرد
نویسنده به شدت مطمئن است که یکی از خوش پوش ترین اعضای ساعت خوش در ان زمانها و حتی امروز است استاد صیادی اهمیت بسیار
زیادی به تیپ و لباسشان می دهند من طی سالها دوستی هرگز ندیده ام یک لباس غیر ست بپوشند و هر روز هفته یک لباس متفاوت و بسیار
زیبا و اتو کشیده و زیبا به تن می کنند بسیار خوش سلیقه در انتخاب عطر هستند و همیشه نسبت به بازیگران دیگر یک سرو گردن بالاتر
هستند.
استاد صیادی شاید از نظر زیبایی ظاهر و چهره، جزو اعضای درجه یک گروه ساعت خوش نبوده و البته بعید است که حتی خودش هم چنین
ادعایی در این زمینه داشته باشد اما همیشه استاد این کاستی را با دقت در انتخاب لباس و ست کردن رنگ ها بصورت کاملا ماهرانه تحت تاثیر
خود قرار داده است. استاد صیادی همیشه می گوید که بیشتر علاقه ام در هنر و طنز بوده و دوست دارم مردم را بخندانم و شاد کنم و برای
همین است که بیشتر به سمت و سوی کارهای طنز زیادی کشیده شده و به بازیگری پرداخته ام او به شدت معتقد است که خنداندن مردم کار
بسیار مهم و در عین حال سختی است
مازیار میر بعنوان یک محقق و پژوهشگر در زمینه body language به شدت معتقد است میمک صورت استاد صیادی فرم لبها و بینی و پیشانی
و چشمها به شدت در اجرای طنزهای مختلف به استاد صیادی در القائ نقشهایش بسیار کمک می کند .
اما داستان در معمای شاه دقیقا چیز دیگری بود در یک کلام واقعا یک نقش متفاوت با تم رسمی و خشک و پر از لایه های مختلف نقشی
سخت و بسیار نفس گیری بود که استاد صیادی نشان داد مرد ان میدان هم هست و یکی از پر رنگ ترین نقشهای ان سریال که اقبال بسیاری
هم داشت را به سهولت بازی نمود.او همچنین تهیه کننده مجموعه نوروزی دریچه، تهیه کننده و کارگردان مجموعه سومین نگاه تهیه کننده،
کارگردان و بازیگر مجموعه یک بام و دو هوا و … نیز بوده است
من به لحاظ علاقه ای که به بازی های استاد صیادی دارم تمامی کارهای او را به دقت پیوسته دنبال می کنم و طی همه این سالها بلوغ و
رشد کیفی و کمی را در بازی ها و نقش افرینی های او را به دقت می بینم و در معمای شاه او را در حد بهترین بازیگران کشور دیدم و واقعا لذت
بردم فضای زیادی که استاد طی بازی اشغال می کند تا استفاده استادانه از میمیک صورت و همچنین استفاده استادانه از دستها و حرکت و
پاها از دیگر کارهای استادانه او است که باید الگوی بازیگران جوان طنز پرداز مان باشد.
yosefsayadi#
maziyare_mir#
مازیار میر مشاور و تحلیلگر