زبان بدن ماندگار ترین چهره اصناف کشور

زبان بدن

زبان بدن ابراهیم درستی
زبان بدن ابراهیم درستی
زبان بدن ابراهیم درستی
ماندگارترین چهره اصناف کشور

ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف تهران مرد پرنفوذ و کاندیدای دور جدید

ابراهیم درستی مردی بلند قد وچهار شانه است

انتخابات اتاق اصناف تهران برگزار شده و اعضا از بین کاندیدا انتخاب شدند اما دروه قبلی اتاق اصناف عملکرد مناسبی نداشت و هنوز بسیاری از مشکلات اصناف پا برجا مانده و کسی از

هیئت رئیسه فعلی پاسخگو نیست و حتی ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق تهران بار دیگر کاندیدا شده تا ردای ریاست بر اتاق اصناف را بر تن کند.

به گفته اعضای اتاق اصناف تهران بودجه هیئت رئیسه در سال های اخیرشفاف نبوده، بودجه در صحن آمد و هیچ کس به آن رای نداد و در آخرین روزهای سال بودجه با تمهیداتی خاص رای آورد.

ایراد دیگری که به هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران وارد است این بوده که بودجه سرفصل نمایشگاه ها را نداشت ، اشکالات دیگری اعم از عدم شفاف سازی هزینه ها، صنوف توزیعی در تولیدی ادغام

شدند آن ها آورده ای داشتند و اعتراض داشتند که این آورده ها کجا مصرف شد

قانون الان هم مشکل دارد، قانون تولیدی و توزیعی دراصناف وجود ندارد.

هنوز بسیاری از مشکلات اصناف نظیر، مشکلات مالیات، شهرداری، بیمه حل نشده و ابراهیم درستی وهیئت رئیسه اتاق اصناف نه تنها پاسخگو نیستند بلکه بار دیگر خود را در معرض انتخاب قرار داده اند.ابراهیم درستی تنها نبوده و پشت وی به تیمی گرم است که او آن را راهبردی می کند و نفوذ بسیاری بر تصمیمات اتاق اصناف دارد.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زبان بدن چیست

زبان بدن

زبان بدن چیست و چه کاربردی دارد؟

زبان بدن یا bodylanguage  به انواع شکل‌های ارتباط غیر کلامی یا رفتاری اشاره می‌کند که یک فرد از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون آنکه

صحبتی بکند با دیگران  قادر است، ارتباط برقرار نماید. این رفتارها می‌تواند مربوط به وضعیت و حالات بدنی (محل قرار گرفتن دستها، پاها، نحوه

نشستن، ایستادن، راه رفتن، خوابیدن)، ژستها (حالتها، اطوارها، اَداها)، حرکات و اشارات بدنی، جلوه‌های هیجانی صورت و حرکات چشم‌ها باشد.

 

دکتر مازیار میر کاملترین تعریف را در کتاب زبان بدن ایرانی ارائه می کند او زبان بدن را این گونه تعریف نموده اند :

 

به کلیه ژستها حالتها و حرکات ورفتار انسانی و اشارات بدنی و حتی مدل و ژست سخن گفتن و یا حالت  ایجاد اصوات بدون ایجاد

 

صدا را که بنا به سن جنس و قد و وزن و موقعیت اجتماعی و یا جغرافیایی بروز می کند را زبان بدن یا تن گفت و یا تن گفتار  و یا

 

ارتباطات غیر کلامی اطلاق می کنند.

 

اگر شما بتوانید ذهن افراد دیگر را بخوانید و آنچه را که آنها واقعاً نیاز دارند و می‌خواهند، درک کنید بی‌شک ارتباطات فردی و اجتماعی شما بسیار

 

آسان و مؤثر خواهد شد زیرا با استفاده از این دانش قادر خواهید بود در هر زمان بر طرف دیگر تأثیر بگذارید یا حداقل بتوانید درک کنید که او واقعاً

 

دربارهٔ شما چه فکر می‌کند؟ اما از نظر علمی، ما نمی‌توانیم ذهن دیگران را بخوانیم. در واقع اگر کسی این‌طور فکر کند، ممکن است از

 

نظر روانشناسی دچار نشانهٔ «ذهن‌خوانی» شده باشد که یکی از شایعترین نشانه‌های اختلال تفکر است. آنچه که ما می‌توانیم انجام دهیم

 

خواندن چهره و زبان بدن (تن‌گفتار) دیگران است که این دانش با ذهن‌خوانی فرق دارد

 

 

 

 

  • مازیار میر
  • ۰
  • ۰

زبان بدن یوسف صیادی

 

 

زبان بدن یوسف صیادی طنز پردازی  برای تمام فصول

yosefsayadi#

maziyare_mir#

 

 

زبان بدن یوسف صیادی

                     یوسف صیادی و دکتر مازیار میر (سمت چپ)

 

یوسف صیادی زبان بدن بسیار متفاوت و خوبی برای مخصوصا نقشهای طنز دارد .

میمک صورت و چهره همیشه متبسم و گشاده او بر توان یک بازیگر کمیک بودن او می افزاید یوسف صیادی با ساعت خوش برای

ما همیشه یک نوستالژی خوب و فراموش نشدنی است.

یوسف صیادی متولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران، بازیگر است او دارای نشان درجه یک هنری است و همچنین فارغ التحصیل لیسانس بازیگری،

فوق دیپلم کارگردانی و دیپلم گرافیک است پدرش اهل طالقان و مادرش گیلانی است، استاد صیادی متاهل و دارای دو فرزند زیبا است.

زبان بدن یوسف صیادی

آغاز فعالیت هنری یوسف صیادی

هرچند استاد صیادی زاده تهران و تهرانی است اما اصالتا تنکابنی است فعالیت خود را با حضور در رشته های فیلمسازی و عکاسی از انجمن

سینمای جوان شروع کرد و بصورت رسمی و حرفه ای با نمایش های کودکانه وارد این عرصه شد . صیادی در فیلم اتانازی در سال هشتاد

شمسی  به کارگردانی رحمان رضائی به عنوان طراح صحنه و لباس هم حضور بسیار پر رنگی داشت

استاد صیادی اولین بار با فیلم تلویزیونی ۸ میلی متری در سال ۱۳۶۸ وارد تلویزیون شد، با مجموعه جنگ جوان در ۷۱ شناخته شد و با مجموعه

های پرواز ۵۷ و ساعت خوش شانس به اوج محبوبیت و شهرت دست پیدا نمود.

زبان بدن یوسف صیادی

الگوهای یوسف صیادی

استاد یوسف صیادی به من همیشه می گوید من از جنس مردم و برای مردم و در کنار مردم هستم پس بسیار طبیعی است که الگوی خود را

از مردم می گیرم. یوسف صیادی برای بازی در نقش‌ های مختلف اعم از شخصیت‌ها و تیپ‌ هایی که بازی می کند پیوسته از مردم کوچه و بازار

الگو می‌ گیرد

نویسنده به شدت مطمئن است که یکی از خوش پوش ترین اعضای ساعت خوش در ان زمانها و حتی امروز است استاد صیادی اهمیت بسیار

زیادی به تیپ و لباسشان می دهند من طی سالها دوستی هرگز ندیده ام یک لباس غیر ست بپوشند و هر روز هفته یک لباس متفاوت و بسیار

زیبا و اتو کشیده و زیبا به تن می کنند بسیار خوش سلیقه در انتخاب عطر هستند و همیشه نسبت به بازیگران دیگر یک سرو گردن بالاتر

هستند.

استاد صیادی شاید از نظر زیبایی ظاهر و چهره، جزو اعضای درجه یک گروه ساعت خوش نبوده  و البته بعید است که حتی خودش هم چنین

ادعایی در این زمینه داشته باشد اما همیشه استاد این کاستی را با دقت در انتخاب لباس و ست کردن رنگ ها بصورت کاملا ماهرانه تحت تاثیر

خود قرار داده است. استاد صیادی همیشه می گوید که بیشتر علاقه ام در هنر و طنز بوده و دوست دارم مردم را بخندانم و شاد کنم و برای

همین است که بیشتر به سمت و سوی کارهای طنز زیادی کشیده شده و به بازیگری پرداخته ام او به شدت معتقد است که خنداندن مردم کار

بسیار مهم و در عین حال سختی است

مازیار میر بعنوان یک محقق و پژوهشگر در زمینه  body language  به شدت معتقد است میمک صورت استاد صیادی فرم لبها و بینی و پیشانی

و چشمها به شدت در اجرای طنزهای مختلف به استاد صیادی در القائ نقشهایش بسیار کمک می کند .

اما داستان در معمای شاه دقیقا چیز دیگری بود در یک کلام واقعا یک نقش متفاوت با تم رسمی و خشک و پر از لایه های مختلف نقشی

سخت و بسیار نفس گیری بود که استاد صیادی نشان داد مرد ان میدان هم هست و یکی از پر رنگ ترین نقشهای ان سریال که اقبال بسیاری

هم داشت را به سهولت بازی نمود.او همچنین تهیه کننده مجموعه نوروزی دریچه، تهیه کننده و کارگردان مجموعه سومین نگاه  تهیه کننده،

کارگردان و بازیگر مجموعه یک بام و دو هوا و … نیز بوده است

من به لحاظ علاقه ای که به بازی های استاد صیادی دارم تمامی کارهای او را  به دقت پیوسته دنبال می کنم و طی همه این سالها بلوغ و

رشد کیفی و کمی را در بازی ها و نقش افرینی های او را به دقت می بینم و در معمای شاه او را در حد بهترین بازیگران کشور دیدم و واقعا لذت

بردم فضای زیادی که استاد طی بازی اشغال می کند تا استفاده استادانه از میمیک صورت و همچنین استفاده استادانه از دستها و حرکت و

پاها از دیگر کارهای استادانه او است که باید الگوی بازیگران جوان طنز پرداز مان باشد.

yosefsayadi#

maziyare_mir#

 

مازیار میر مشاور و تحلیلگر 

  • مازیار میر